vineri, 27 aprilie 2012

POESIS - MOUSAIOS 41


SE NUMEA CÂNDVA MARIA

să nu mă acuzi de nimic cititorule
ieri a venit la mine un fluture
s-a aşezat mai întâi pe frunte
apoi pe ochiul drept apoi pe ochiul stâng
şi-n cele din urmă s-a cuibărit
în sufletul meu s-a culcuşit de fapt
avea şi el nevoie de ceva
nu era nici alb nici galben
era doar un fluture care avea
ştiinţa înaltului
(iartă-mă tu cerule care mă vezi
şi mă asculţi fără să mă ai)
era un fluture cu pete negre
avea câte două pe fiecare aripă
să nu mă întrebaţi câte aripi avea
era doar un fluture
nesăbuit cum eram n-am ştiut
că mângâierea unui fluture poate fi
o cădere în gol o cădere în mine
una din aripi s-a rupt şi-a rămas în mâna mea
o pală de vânt a început vântuirea
eram şi timp eram şi spaţiu
vântul se juca cu vântul
de fapt mă legăna mă tremura
era EA din inima mea

Mihai M. Macovei - poet în viaţă, născut în localitatea Suharău, judeţul Botoşani, stabilit la Buzău

 

Buzău - centru - arhitectură urbană modernă

***

CÂTEVA INSEMNE ŞI INSIGNE VECHI DAR INTERESANTE 


Insemn butonieră judecator - Tip A - dimensiuni 203 x 300 mm


Insemn butonieră judecator - Tip B - dimensiuni 203 x 300 mm


Insignă  - Per scientiam pro patria - Prin ştiinţă pentru patrie - dimensiuni 289 x 300 mm

________xxXxx________



România - Acţiune cu cupoane - Societatea creditului funciar urban Bucuresti - 1000 lei 1932


Câteva vignete de pe bonduri englezeşti

con_dorul@yahoo.com

 


 

Niciun comentariu: