vineri, 10 februarie 2012

LUMEA BANCNOTELOR LUMII 1.

Dragă cititorule, m-am gândit să îţi gâdil niţel retina şi curiozitatea cu câteva bancnote din lumea largă, pe care eu le-am editat cum şi cât m-am priceput. Pentru design sporit am ataşat stema şi steagul ţării de unde provine bancnota cât şi puţine informaţii despre reprezentările grafice conţinute de către aceasta.

Vizionare plăcută! Vor urma şi alte prezentări. Aştept părerea ta despre această iniţiativă.



VORBE CU TÂLC DE LA LUME ADUNATE ŞI-NAPOI LA LUME DATE

  1. Nu te întreba niciodată pe care drum să o iei în viaţă, întreaba-te pe care să n-o iei.
  2. Numai dăruirea noastră totală se poate numi într-adevar iubire.
  3. Iubirea e un sărut furat, un zâmbet inocent, o îmbratisare patimaşă şi un suflet smuls din piept.
  4. E mai uşor să fii capabil de o mare iubire, decât demn de ea.
  5. Iubirea este cea mai frumoasă muzică din partitura vieţii. Fără ea, ai fi un etern afon în corul imens al omenirii.
  6. Ceea ce ai pierdut în iubire nu vei putea recupera niciodată, oricât de mult vei avea de trăit.

Niciun comentariu: