duminică, 12 februarie 2012

MOMENTE DE BUCURIE ŞI ADUCERE AMINTE

Bună dimineaţa şi bine ai venit An 2012! La mulţi ani, ascultătorilor de pretutindeni ai Radioului Enigma România!
Îţi mulţumesc, Viorel Sima, pentru că mi-a oferit ocazia să adresez şi eu câteva cuvinte ascultătorilor radioului nostru.
Mă încearcă un puternic sentiment naţionalist local când aflu că o voce din zona mea natală, Tecuci, încântă sufletul omului cu muzică populară de suflet. Îi doresc doamnei Mitriţa Velicu succes în activitatea artistică şi m-aş bucura să o cunosc, şi personal, cândva.

A trecut 2011, un an cu bune şi cu rele.
În acest an, pe 10 martie, am avut ocazia să ne cunoaştem, o parte dintre noi, moderatori, colaboratori, ascultători şi însuşi Viorel Sima, sufletul acestui radio.
A fost o reală plăcere să cunosc suflete mari şi oameni deosebiţi care se apleacă cu respect asupra culturii veritabile. Sper într-o noua reîntâlnire, de astă dată mai largită, undeva în centrul ţării.
Anul 2011 a însemnat şi unele frământări, prefaceri în sânul radioului, fiind nevoie de unele clarificari. Spre bucuria generală ciurul a cernut, neghina s-a separat de grâu şi s-a autoizolat. Au venit oameni noi care dau forţă, prestigiu şi autoritate acestui radio, ceea ce face sa ne clasăm adesea pe locuri fruntaşe în topul radiourilor online.
Mă folosesc de această ocazie ca să repet dorinţa mea de a nu lăsa improvizaţia sau chiciul în programele de radio şi de a nu schilodi sau jigni limba română prin exprimarea noastră.
Tocmai am venit din piaţa Dacia, piaţa centrală a oraşului Buzău. Acolo am întâmpinat noul an aproximativ 3000 de oameni, în majoritate tineri. Am descifrat în privirile şi în exclamaţiile lor de la cumpăna dintre ani un optimism general, o speranţă într-un an mai bun, o aşteptare generală de mai bine.

M-am încărcat şi eu cu acest simţământ şi vreau să vi-l transmit şi dumneavoastră, sub forma unei scurte urături;

Aho, aho, Vasile Sfântu’
Mi-a furat căciula vântu’
Şi venind după căciulă
Să vă spun o uratură:

Mult belşug în casă,
Pâinea, mai gustoasă,
În anul care vine,
Datorii puţine!.

Pace-n inimi, rod bogat,
Bucurii şi gând curat,
Din a voastra casă,
Binele, să nu mai iasă!

Aho, aho, dragi enigmişti!
Să fiţi veseli şi nu trişti!
La cumpăna dintre ani
La anul şi la mulţi ani!

Sănătate, bucurii,
Suflete, inimi, zglobii,
Baftă şi noroc divin,
Cardul să vă fie plin
Cu lei, euro, dolari!
Să fiţi totdeauna tari,
Acolo ...unde puteţi,
Opriţi plugul, măi băieţi!
Hăi....

LA MULŢI ANI, RADIO ENIGMA ROMÂNIA!
LA MULŢI ANI, ASCULTĂTORILOR ACESTUI RADIO!
SĂNĂTATE ŞI MULTE BUCURII, ŢIE, VIOREL SIMA!

1 ianuarie 2012, ora 03,00 -


Niciun comentariu: