joi, 23 februarie 2012

UN VIS FRUMOS



Copilăria mea este un vis frumos

Ce vreau să nu se termine nicicând.

Iubesc bolta senină, nu cerul ploios,

Nu vreau să mă văd, vreodată, plângând.

Ştiu o fiinţă mereu lângă mine

Pe care-o iubesc, este sfânta mamă,

Care pentru mine, se lasă pe sine,

Şi sfaturi utile îmi dă, de bună seamă.

Familia întreagă nespus mă iubeşte

Şi eu îi respect nemărginit pe ai mei,

În acest cadru intim visul se clădeşte

Dorind să fiu mai mult decât au fost ei.

Când ies la joacă, mare bucurie,

Mă-nţeleg bine cu toţi năzdrăvanii

Sădind adevărata prietenie,

Ce nu poate să dispară cu anii.

Însă bucuria de-a merge la şcoală

Chiar nu are margini pentru mine.

Dimineaţa, doar ceasul mă scoală

Acolo, e sigur, mă simt cel mai bine.

Şi când voi fi la vârstă-înaintată

Nu vreau să-mi uit a mea copilărie,

Eu aş dori să mai trăiesc o dată

Această imensă şi dulce bucurie.

nepoata Teodora Nica

PROBLEME DE LOGICĂ ŞI PERSPICACITATE

1. Calul are una, boul are două iar ciuta are trei şi dacă mergem şi mai departe, la animale pluricelulare, constatăm că amoeba are patru, parameciul cinci iar euglena verde şase. Despre ce este vorba?

(Vocale)

2. Care este litera care urmează în următoarea înşiruire logică de litere: U, D, T, P, C, Ş, şi Ş?

(O – iniţiala cifrei 8)



Niciun comentariu: