Mai jos admiri și alte fotografii reprezentând monumente de
cultură și arhitectură din localitatea maghiară CSEPREG,
județul VAS, din vremuri diferite dar și câteva trimiteri
poștale ilustrate
Primpăria veche
Castelul Scholler
Piața Szecheny
Piața și Biserica romano catolică
Biserica romano catolică Sfântu Nicolae
Capela Izvorul Sfânt
Lacul Bene
Monumentul eroilor
Castelul Rotterman
Școala
Restaurant cafe bar
Capela
Cazarma pompierilor
Trimiteri poștale ilustrate
xxx
O PASTILĂ DE UMOR
UN CAREU
DEFINIȚII REZOLVAT
O EPIGRAMĂ PROPRIE
POTRIVITE ȘI ATRIBUITE
UN DIALOG EPIGRAMATIC
____________xxx____________
CÂTEVA INSIGNE
DIN MUNICIPIUL BUCUREȘTI
INSIGNA
este un obiect mic, foarte variat ca formă și culoare, confecționat din
materiale diverse, preponderent metalice, purtat la reverul hainei, la șapcă,
pălărie sau bască și care indică, prin imagini reprezentative sau simboluri
grafice, apartenența unei persoane la o organizație, la un club, la o
asociație,etc. Există insigne sportive pentru fani și apartenența la un club,
de identificare localitate, de identificare societate comercială, de
identificare grup, organizație politică, civică, religioasă, de identificare
asociații, de nivel pregătire-calificare, de participant la unele manifestări
sportive, culturale, artistice și de altă natură, etc.
Direcția de combatere a criminalității organizate
Direcția
de Combatere a Criminalității Organizate este structura specializată din
cadrul Inspectoratului General al Poliţiei Române, fără personalitate juridică,
cu competenţă teritorială generală în combaterea infracţiunilor de
criminalitate organizată. Direcţia este condusă de un director și doi directori
adjuncți și are în coordonare 15 brigăzi, un serviciu de combatere a
criminalității organizate porturi maritime şi 27 servicii judeţene cu
linii de muncă corespondente structurii centrale, corespunzătoare structurilor
teritoriale ale D.I.I.C.O.T, D.N.A şi D.G.A. şi investighează infracţiunile din
competenţa acestor instituţii. În
subordinea Brigăzii de Combatere a Criminalităţii Organizate Bucureşti,
funcţionează și birouri de combatere a criminalităţii organizate, având
competenţă teritorială corespunzătoare celor şase sectoare. Direcţia
cooperează, în condiţiile legii, cu structuri similare din alte ţări, precum şi
organisme internaţionale abilitate în domeniul combaterii criminalităţii
organizate. Direcția de Combatere a Criminalității Organizate este organizată
în 9 servicii centrale, un birou și un compartiment de documente clasificate și
secretariat.
- Serviciul de combatere a traficului de persoane
- Biroul de combatere a traficului de ființe umane
- Biroul de combatere a traficului de migranți
- Centrul de resurse pentru combaterea traficului de persoane
- Serviciul de combatere a macro criminalității economico-financiare
- Biroul de combatere a criminalității economico-financiare și spălării banilor
- Biroul de combatere a infracțiunilor vamale contra patrimoniului și de serviciu
- Serviciu de combatere a criminalității informatice
- Biroul de combatere a infracțiunilor informatice cu mijloace de plată
- Biroul de percheziții și cercetare a sistemelor informatice
- Biroul de investigare a infracțiunilor împotriva sistemelor informatice
- Biroul de investigarea infracțiunilor de pornografie infantilă prin sisteme informatice
- Serviciul antidrog
- Biroul de combatere a traficului de cocaină și droguri sintetice
- Biroul de combatere a traficului de heroină, opiu și derivați
- Biroul de combatere a traficului cu precursori, laboratoare și culturi
- Serviciul de investigare a infracțiunilor de terorism
- Serviciul de combatere a grupurilor de criminalitate organizată
- Laboratorul central de analiză și profil al drogurilor – la nivel serviciu
- Serviciul de investigare financiară a grupurilor de criminalitate organizată
- Oficiul național central pentru combaterea falsului de monedă (la nivel birou)
- Serviciul cooperare operativă
- Compartimentul documente clasificate și secretariat
A.S.E. - Academia de Studii Economice - București
Facultatea de finanțe și credite 1950 - 1980
Academia de Studii
Economice din București, abreviat A.S.E. București, este o instituție de
învățământ superior de stat, fondată în anul 1913. Sediul A.S.E. se află
în Palatul Academiei Comerciale, situat în Piaţa Romană. Academia de
Studii Economice din București a luat ființă în baza unei legi care a fost
promulgată de către Carol I prin Decretul Regal nr. 2978 din data de 6 aprilie
1913, sub denumirea de "Academia de Înalte Studii Comerciale și
Industriale". Actuala denumire datează din anul 1967, de-a lungul anilor
instituția a pregătit zeci de generații de economiști, contribuind la afirmarea
și dezvoltarea învățământului, științei și culturii economice din România.
Academia de Studii Economice din București este atașată tradiției gândirii
libere, libertății academice, recunoașterii drepturilor și libertăților
fundamentale ale omului și principiului supremației legii. ASE este una dintre cele cinci universități
românești de elită care fac parte din consorțiul „Universitaria” care
colaborează și cooperează în domeniul învățământului superior și cercetării
științifice. Universitatea oferă programe de studii acreditate la nivel
național la nivel de licență, masterat și doctorat în diverse domenii. Istoricul
Academiei de Studii Economice din București (ASE) a fost marcat de numeroase
evoluții și schimbări, care au adus îmbunătățiri semnificative și dezvoltări în
cadrul instituției. Înființată la 6 aprilie 1913, prin Decret Regal, sub
denumirea de "Academia de Înalte Studii Comerciale și Industriale"
(AISCI), instituția a avut un parcurs de dezvoltare continuă. În anul 1921, mai
precis la 19 august, AISCI a dobândit dreptul de a organiza doctoratul, o etapă
importantă pentru consolidarea calității academice. O altă schimbare
semnificativă a avut loc în 1927, când au fost introduse două niveluri de
pregătire: licența, cu o durată de trei ani, și doctoratul, cu o durată de cel
puțin un an. În același timp, anul preparator a fost introdus în anul
universitar 1929-1930, fiind ulterior integrat în anii de studii în 1936. În
1935, AISCI a trecut din subordinea Ministerului Comerțului și Industriei în
cea a Ministerului Instrucțiunii Publice, oferind astfel o nouă direcție
instituției. În anul 1947, în urma fuzionării cu Academia de Studii
Cooperatiste, a devenit „Academia de Studii Comerciale și Cooperatiste”. În
1948 Academia de Științe Comerciale și Cooperatiste și-a schimbat numele în
„Institutul de Științe Economice și Planificare” (ISEP). Anii următori au adus
noi inovații în planurile de învățământ ale ASE, precum introducerea educației
fizice și sportului ca disciplină obligatorie în planurile de învățământ în
1951 sau implementarea învățământului fără frecvență începând cu anul
universitar 1951-1952. În anul 1952, Institutul de Științe Economice și
Planificare devine V. I. Lenin, iar din anul 1958 în „Institutul de Științe Economice”
(ISE). În 1957, a fost instituită durata de cinci ani pentru studiile la zi,
valabilă pentru toate facultățile, consolidând astfel programul de pregătire
academică. În 1967, „Institutul de Stiințe Economice” (ISE) și-a schimbat
denumirea în „Academia de Studii Economice” (ASE). ASE avea urmatoarele
facultați: Ecomomia producției, Calcul economic si cibernetică economică (nou
inființata), Comerț (cu o noua secție: Economia comerțului exterior), Finanțe,
Contabilitate, Economie generală. Continuând cu anul universitar 1968-1969,
învățământul seral a fost introdus, extinzând astfel posibilitățile de acces la
educație pentru un număr mai mare de studenți, iar din anul 1971, s-au introdus
cursurile postuniversitare. Odată cu anul 1991, învățământul de lungă și scurtă
durată (colegii) a fost introdus, asigurând astfel accesul la educație pentru
un număr mai mare de tineri. În 1993, a fost
introdusă structura învățământului organizat pe cicluri (module), iar în anul
următor, în 1994-1995, au fost adăugate studiile aprofundate (un an, după
licență), dezvoltând astfel gama de programe educaționale. În 1997, ASE a fost
recunoscută ca Instituție Organizatoare de Doctorat (IOD), consolidându-și
astfel poziția în cercetare și dezvoltând programele de pregătire doctorală. Începând
cu anul universitar 1998-1999, învățământul la distanță a fost introdus sub
numele de "Învățământ Economic Deschis la Distanță," oferind o
modalitate flexibilă de studiu pentru cei interesați. În anul 2000-2001, au
fost adăugate programele de masterat, completând astfel oferta de programe de
studii.Un moment important în istoria ASE a fost anul 2005, când a fost
implementat procesul Bologna, aducând alinierea la standardele europene de
învățământ și creând structura cu trei niveluri: licență (3 ani), masterat (2
ani) și doctorat (3 ani). În anul 2011 a fost
introdus un nou model de doctorat, concentrat exclusiv pe cercetare. În cadrul instituției sunt următoarele
facultăți:- Facultatea de Administrarea Afacerilor, cu predare in limbi străine
- Facultatea de Administrație si Management Public
- Bucharest Business School (Școala de Afaceri)
- Facultatea de Bussines și Turism
- Facultatea de Cibernetică, Statistică si Informatică Economica
- Facultatea de Contabilitate si Informatică de Gestiune
- Facultatea de Drept
- Facultatea de Economie Agroalimentară si a Mediului
- Facultatea de Economie Teoretică si Aplicată
- Facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori
- Facultatea de Management
- Facultatea de Marketing
- Facultatea de Relații Economice Internaționale
B.T.T. (Biroul de turism pentru tineret) Agenția București
Cercul de turism București
Până la instaurarea
comunismului, turismul românesc organizat se desfăşura prin intermediul
asociaţiilor şi cluburile de turism existente. Primul Club Alpin a luat
fiinţă în Braşov la 10 mai 1873. Cea mai veche asociaţie este S.K.V.–
Siebenbürgischer Karpaten Verein, înfiinţată la Sibiu la 28 noiembrie 1880 şi
dizolvată în 1944. Această asociaţie a avut cei mai mulţi membri (germani,
români, maghiari şi alte naţionalităţi) şi cele mai multe secţii, a construit
cele mai multe drumuri şi cabane (59), a editat 56 de Anuare, a înfiinţat un
corp de călăuze brevetate şi primele echipe de salvare în munţi. La 2
aprilie 1926 a luat fiinţă Turing-Clubul României, având mai multe secţii în
ţară. A construit cabane, a efectuat marcaje turistice şi a publicat Calendar
săptămânal, transformat în Enciclopedia Turistică Românească. Sub egida T.C.R.
au apărut şi alte publicaţii. Grupul Alpin Brav, transformat în 1937 în
Clubul Carpatin Român, a fost înfiinţat de câţiva elevi de la liceul Mihail
Viteazul, căpătând personalitate juridică la 18 martie 1936. Acesta a construit
cabana Brav, devenită Caraiman. Asociaţia turistică România Pitorească a luat
fiinţă în Bucureşti la 21 mai 1930. A construit cabana Ciucaş, a tipărit un an
revista România Pitorească şi apoi Buletinul România Pitorească. Clubul
Alpin Român s-a construit la 18 martie 1934. A construit Căminul Alpin –
Buşteni, un refugiu la intrarea în Valea Coştilei şi şi-a cumpărat un sediu în
Bucureşti. A tipărit Buletinul Alpin şi apoi Buletinul Clubului Alpin Român. A
practicat alpinismul şi căţărarea, înfiinţând în 1938 prima şcoală de căţărare
modernă în România, fiind organizat pe trei secţii. Asociaţia Piatra
Craiului a fost creaţia unui pensionar militar. A închiriat de la călugări
cabanele „Decebal” şi „Bucegi”, din apropierea peşterii Ialomiţei.
Activitatea acestor asociaţii a fost în general alpinismul. Ele au fondat
în 1934 Federaţia Societăţilor de Turism şi Alpinism, iar din februarie 1936,
data înfiinţării O.N.T. (Oficiul Naţional de Turism), în parte au fost
patronate şi de acesta. În cadrul O.N.T. au existat Birouri județene și
Birou național de turism pentru tineret (B.T.T.).
Insigna - Ateneul Român
Ateneul Român este o
sală de concerte din Bucureşti, clădire situată pe Calea Victoriei, în
Piața George Enescu (partea nordică a Pieței Palatului). Tot aici se află şi
sediul Filarmonicii George Enescu. Edificiu-simbol
al culturii nationale, Ateneul Roman, construit in inima Bucurestilor in
perioada anilor 1886-1889, a devenit exponentul arhitectonic si spiritual nu
doar al unui oras, al unei Capitale, ci al unei natiuni. Aici au conferentiat
marile personalitati si savanti ai Romaniei, aici au concertat toti consacratii
si tinerii artisti profesionisti ai tarii, aici au urcat pe podium multe
formatii si solisti de nivel mondial, aici s-au lansat “in prima auditie“
capodopere ale literaturii muzicale autohtone, aici s-au organizat primele
expozitii ample, retrospective de pictura si sculptura ale maestrilor artei
plastice nationale, aici s-au perindat regi si regine, oameni politici si
oaspeti de seama de peste hotare spre a participa la evenimente de importanta
nationala si universala intr-un cuvant, la Ateneul Roman s-au petrecut momente
de anvergura istorica ce s-au inscris in cartea de aur a poporului nostru. Putini
stiu astazi ca Palatul Ateneului Roman s-a cladit cu banii dintr-o subscriptie
publica, in urma organizarii unei loterii nationale (500.000 de bilete in
valoare de un leu), apelul adresat cetatenilor de naturalistul Constantin
Esarcu (1836-1898), fondatorul Societatii Ateneul Roman, sunand ca o chemare
populara, printr-un slogan de-a dreptul comic si banal: "Dati un leu
pentru Ateneu!". Ideea apelului s-a transformat surprinzator intr-o lectie
de unitate, de trezire a constiintei nationale. Conceputa de arhitectul francez
Albert Galleron, dupa cercetarile stiintifice si indicatiile lui Alexandru
Odobescu, revizuite si completate de un manunchi de specialisti romani (Al.
Orascu, Ion Mincu, Ion Socolescu, Grigore Cerkez, Cucu Starostescu), cladirea
de forma circulara s-a datorat valorificarii fundatiilor deja existente din
Gradina Episcopiei ce urmau sa serveasca ridicarii unui circ. Inspirat din
vechile temple grecesti, edificiul surprinde la prima vedere printr-o colonada
istorica ce sustine un fronton triunghiular. La parter, impresionantul hol din
marmura inglobeaza cele 12 coloane dorice de sustinere a salii de concerte.
Patru scari monumentale in spirala de tip baroc din marmura de Carrara,
desfasurate cu balcoane la etajul intermediar, fac legatura cu sala si anexele
(birouri, sali de repetitii, cabine pentru solisti si dirijor etc.). Dispuse
sub forma vechilor amfiteatre greco-romane, cele aproape 1.000 de locuri (trei
zone de parter si doua randuri circulare cu 52 de loji, la mijloc cu o loja
centrala) ofera o vizibilitate perfecta din orice colt si o auditie impecabila.
Perfectiunea sunetului se datoreaza imensei cupole (bogat decorata) care
"absoarbe" fondul instrumental si vocal de pe podium, spre a-l
distribui prin reverberatie catre auditori, cu intreaga gama de armonice pana
la cele mai fine culori timbrale si nuante. Se pare ca acustica exceptionala a
cavitatii sonore, proprii Ateneului Roman, aplasat sala printre cele mai
reusite constructii de acest gen nu doar din Europa, ci din intreaga lume.
Fresca, evocand istoria poporului roman in 25 de episoade, realizata timp de
cinci ani de catre pictorul Costin Petrescu, orga instalata in 1939 in urma
ajutorului material al lui George Enescu, numeroasele imbunatatiri tehnice
produse dupa cutremurele de pamant si bombardamentul din 1944, de la sfarsitul
celui de al doilea razboi mondial, dar mai ales modificarile din 1966-1967
(introducerea aerului conditionat, refacerea tavanului, schimbarea fotoliilor,
redistribuirea lojilor, largirea avanscenelor etc.) au transformat Ateneul
Roman intr-un complex arhitectural singular in centrul Capitalei. De peste o
jumatate de veac, a devenit sediul Filarmonicii "George Enescu", iar
din 1958 "Cartierul general" al Festivalurilor Internationale "George
Enescu". Templu al artei si culturii romanesti, Ateneul Roman ramane,
la cei 120 de ani, nu doar o cladire de patrimoniu universal, reprezentativa ca
arhitectura pentru Romania si Balcani (cu trimitere la antichitatea greceasca),
ci si un simbol de traditie spirituala a unui popor. Iar daca fundatia
circulara initiala, nicicand nu a fost visata de fondatori, arhitecti si
constructori ca forma ideala pentru un monument arhitectonic (au existat
glasuri in epoca ce au criticat solutia tehnica insolita), iata ca timpul a harazit
urmasilor culturii vechii Dacii sa devina o scena turnanta nu doar a istoriei,
ci si a artei in contextul Europei. "Calare" pe trei secole (fundatia
ecvestra s-a dovedit bazaltica), Ateneul Roman si-a deschis larg portile unor
spirite universale luminate, ce si-au dat intalnire la Bucuresti, spre a se
infrati cu autohtonii meleagurilor de la gurile Dunarii. Desi ctitorii au visat
ca toate artele surori sa-si afle locul sub cupola acestui for cultural, totusi
se pare ca putini si-au dat seama ca acustica naturala exceptionala a salii
ofera doar muzicii un climat de afirmare plenara, singulara, devenind casa
parinteasca pentru marile personalitati si talente ale lumii. A concerta pe
podiumul Ateneului Roman din Bucuresti echivaleaza astazi in arta lirica cu
aparitia pe scena Teatrului Scala din Milano. Templul din inima Capitalei,
zidit in urma cu 120 de ani, s-a transformat in "cartea de vizita"
nepieritoare a Romaniei contemporane. (autorul acestei prezentări - muzicolog
Viorel Cosma)
Bonito Dance este o școală particulară cu taxă și competiție de dans ce se desfășoară sub egida UDSR (Uniunea Dansurilor Sociale din România). În școală sunt cursuri pentru următoarele categorii de dansuri: balet clasic, neoclasic, dans de caracter, folclor, contemporan, dans liric, jazz, acro dance, aeo dance, estetic dance, ballroom & latin, dansuri caraibiene, dans internațional, dans tematic, fantezie coregrafică, dans modern, majorete, musical, show dance, MTV commercial, street dance. Cursanții sunt împărțiți pe categorii de vârstă: 4-6 ani, 7-9 ani, 10-12 ani, 13-15 ani, 16-24 ani, peste 25 ani. Se organizează cursuri separate pentru: soliști, duete, triouri, grupe (4-10 dansatori) și formații (minim 11 dansatori). Taxe de înscriere practicate sunt: solist - 170 lei, duet, trio – 150 lei, grup, formație – 100 lei. Prin inregistrarea in competitiile UDSR, dansatorul beneficiaza de pachetele foto-video 100% gratuit. Școala este organizată pe niveluri de experiență:
Bonito Dance este o școală particulară cu taxă și competiție de dans ce se desfășoară sub egida UDSR (Uniunea Dansurilor Sociale din România). În școală sunt cursuri pentru următoarele categorii de dansuri: balet clasic, neoclasic, dans de caracter, folclor, contemporan, dans liric, jazz, acro dance, aeo dance, estetic dance, ballroom & latin, dansuri caraibiene, dans internațional, dans tematic, fantezie coregrafică, dans modern, majorete, musical, show dance, MTV commercial, street dance. Cursanții sunt împărțiți pe categorii de vârstă: 4-6 ani, 7-9 ani, 10-12 ani, 13-15 ani, 16-24 ani, peste 25 ani. Se organizează cursuri separate pentru: soliști, duete, triouri, grupe (4-10 dansatori) și formații (minim 11 dansatori). Taxe de înscriere practicate sunt: solist - 170 lei, duet, trio – 150 lei, grup, formație – 100 lei. Prin inregistrarea in competitiile UDSR, dansatorul beneficiaza de pachetele foto-video 100% gratuit. Școala este organizată pe niveluri de experiență:
- Avansați – a. Dansatori care evoluiaza minim 3 ore saptamanal in studiouri private si au o experienta de minim 3 ani; b. PRO - Dansatori care evolueaza minim 4 ore saptamanal in studiouri private si au o experienta de minim 6 ani; Dansatori care evolueaza in cadrul scolilor si liceelor de specialitate si alte institutii ale statului avand vechime de minim un semestru de studiu
- Intermediari - Dansatori care evoluiaza maxim 2 ore saptamanal in studiouri private si au o experienta in dans intre 1 an si 3 ani
- Începători - Dansatori care evoluiaza maxim 2 ore (120 minute) saptamanal in studiouri private si au o experienta in dans de maxim 1 an de zile
București - C.M.B.E.F.S.
(Consiliul municipal București de educație fizică și sport)
Pe
fondul numeroaselor schimbări ale denumirii forului sportiv național și al
modului de organizare a mișcării sportive naționale se înscrie și apariția (Consiliului
Național pentru Educație Fizică și Sport
(C.N.E.F.S.). Prin rezolutia adoptata la conferinta din 1967 in locul
U.C.F.S. s-a infiintat Consiliul National de Educatie Fizica si Sport
(CNEFS) organul central de specialitate, investit de stat cu atributii
prevazute in Legea nr. 29 din 1967 cu privire la dezvoltarea
activitatii de educatie fizica si sport. Acest organism avea reprezentare în fiecare județ și ăn muncipiul București; In cadrul C.N.E.F.S. isi desfasurau
activitatea doua sectii: 1) Sectia sport de performanta si pregatire
olimpica si 2) Sectia sport de masa si economica. În teritoriu,
activitatea era condusa de Consiliile Judetene de Educatie Fizica si Sport
(C.J.E.F.S.), subordonate C.N.E.F.S. In data de 30 decembrie 1989, la cateva zile
dupa evenimentele ce au condus la schimbarea vechiul regim, s-a infiintat un
nou for conducator: Ministerul Sporturilor.
De-a lungul
secolelor, marii artiști ai lumii au lăsat omenirii moșteniri culturale
neprețuite. Arta sculpturii a dat naștere unor capodopere care, prin măreția,
valoarea și spectaculozitatea lor, au devenit faimoase.
Discobolul lui Miron este o capodoperă a Antichității grecești, ce datează din perioada 460 - 450 Î.Hr. Din păcate, originalul grecesc din bronz nu mai există, însă a devenit celebru prin numeroasele copii realizate în marmură de către artiști din Imperiului roman, atât la scară reală, cât și redimensionate. Celebra sculptură exprimă forța și energia atletică în cel mai armonios și echilibrat mod. Deși, în prezent, se consideră că poziția aruncătorului este nefirească și reprezintă o manieră ineficientă de a arunca discul, sculptura constituie un model de rigurozitate în redarea fiecărui mușchi încordat de pe corpul atletului.
Discobolul lui Miron este o capodoperă a Antichității grecești, ce datează din perioada 460 - 450 Î.Hr. Din păcate, originalul grecesc din bronz nu mai există, însă a devenit celebru prin numeroasele copii realizate în marmură de către artiști din Imperiului roman, atât la scară reală, cât și redimensionate. Celebra sculptură exprimă forța și energia atletică în cel mai armonios și echilibrat mod. Deși, în prezent, se consideră că poziția aruncătorului este nefirească și reprezintă o manieră ineficientă de a arunca discul, sculptura constituie un model de rigurozitate în redarea fiecărui mușchi încordat de pe corpul atletului.
Municipiul București este capitala României, reședința județului Ilfov și, în același timp, cel mai populat oraș al țării, centru industrial și comercial al țării. Populația de 1944367 de locuitori (estimat 1 ianuarie 2009) face ca Bucureștiul să fie al zecelea oraș ca populație din Uniunea Europeană. În fapt, însă, Bucureștiul adună zilnic peste trei milioane de oameni, iar specialiștii prognozează că, în următorii cinci ani, totalul va depăși patru milioane. Prima mențiune a localității apare în anul 1459. În anul 1862 devine capitala României. De atunci suferă schimbări continue, fiind centrul scenei artistice, culturale și mas-media. Între cele două războaie mondiale, arhitectura elegantă și elita bucureșteană i-au adus porecla „Micul Paris”. În prezent, capitala are același nivel administrativ ca și un județ și este împărțită în șase sectoare. Deasupra am postat drapelul, stemele interbelică, comunistă și actuală ale orașului precum și câteva locuri frumoase ale Bucureștiului de acum sau altădată și chiar unele trimiteri poștale ilustrate.
Azilul Domnița Bălașa
Muzeul național al țăranului român "Dimitrie Gusti"
Casă de răzeș din Țara Vrancei, com. Nereju, jud.Vrancea
Biserica Colței
Biserica Rusă
Academia militară
Biserica Stavropoleus
Azilul Ghiță și Eliza Cantacuzino
Expoziția generală română - 1906
Ospătăria regală
Arsenalul
Biserica Sfântu Nicolae Vlădica
Stabilimentele Citroen
Arhivele Statului
Banca Chrissoveloni
Banca Marmorosch Blank & Co
Sediul al cincilea, Strada Lipscani, nr. 8
Biserica Boteanu
Azilul Elena Doamna
Biserica Domnița Bălașa
Biserica Sfinții Voievozi
Biserica Bucur
Biserica Sfântu Spiridon
______________ooOoo_____________
O ACȚIUNE ROMÂNEASCĂ
CU CUPOANE DETAȘABILE
Acțiune la purtător de două mii cinci sute lei
Societatea anonimă pentru dezvoltarea agriculturii
BANCA AGRONOMILOR - București 1925
Detaliu vignetă de pe o felicitare franceză
Două detalii vignetă de pe acțiuni ungurești
con_dorul@yahoo.com
MOUSAIOS - 26.11.2024
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu