Mai jos admiri și alte fotografii reprezentând monumente de cultură
și arhitectură din localitatea belgiană BOMMERSHOVEN, municipa-
litatea BORGLOON, provincia LIMBURG, regiunea FLANDRA.
Biserica Sfântul Alfonce
Cafenea
Capela
Castelul Rococo
Arhitectură localăxxx
__________xxx__________
O MEDALIE, O PLACHETĂ
ȘI CÂTEVA INSIGNE
DIN MUNICIPIUL BUCUREȘTI
Informaţii
generale despre medalistică şi subiectul ei de studiu, MEDALIA, poţi citi în articolul "Le Havre - Franţa".
INSIGNA este un obiect mic,
foarte variat ca formă şi culoare, confecţionat din materiale diferite,
preponderent metalice, purtat la piept, la şapcă, pălărie sau bască şi care
indică, prin imagini reprezentative sau simboluri grafice, apartenenţa unei persoane
la o organizaţie, la un club, etc. Există insigne sportive pentru fani și
apartenenţa la un club, de identificare localitate, de identificare societate
comercială, de identificare grup, organizaţie politică, civică, religioasă, de
identificarea asociaţii, de nivel de pregătire-calificare, de participant la
manifestări sportive, culturale, artistice şi de altă natură, etc.
Conform DEX (Dicţionarului explicativ al limbii
române), PLACHETA este o medalie pătrată
sau dreptunghiulară, care, de obicei, are o singură faţă modelată cu desene,
basoreliefuri sau inscripţii şi se oferă
ca recompensă la concursuri, alte întreceri de orice fel sau în semn de
recunoştinţă faţă de meritele unor personalităţi. Placheta face parte din
categoria generală a medaliilor. Medalia îşi are originea în monedele
comemorative. Este confecţionată cel mai adesea din metal (aur, argint,
bronz, etc). Numele "medalie" derivă din latinescul metallum, fiind
preluat de toate popoarele romanice - de italieni (medaglia), francezi (medaille)
şi spanioli (edala).
Insigna - B.T.T. Agenția București - Ghid(Biroul de turism pentru tineret)
Până la instaurarea comunismului, turismul românesc organizat
se desfăşura prin intermediul asociaţiilor şi cluburile de turism
existente. Primul Club Alpin a luat fiinţă în Braşov la 10 mai 1873. Cea
mai veche asociaţie este S.K.V.– Siebenbürgischer Karpaten Verein, înfiinţată
la Sibiu la 28 noiembrie 1880 şi dizolvată în 1944. Această asociaţie a avut
cei mai mulţi membri (germani, români, maghiari şi alte naţionalităţi) şi cele
mai multe secţii, a construit cele mai multe drumuri şi cabane (59), a editat
56 de Anuare, a înfiinţat un corp de călăuze brevetate şi primele echipe de
salvare în munţi. La 2 aprilie 1926 a luat fiinţă Turing-Clubul României,
având mai multe secţii în ţară. A construit cabane, a efectuat marcaje turistice
şi a publicat Calendar săptămânal, transformat în Enciclopedia Turistică
Românească. Sub egida T.C.R. au apărut şi alte publicaţii. Grupul Alpin
Brav, transformat în 1937 în Clubul Carpatin Român, a fost înfiinţat de câţiva
elevi de la liceul Mihail Viteazul, căpătând personalitate juridică la 18
martie 1936. Acesta a construit cabana Brav, devenită Caraiman. Asociaţia
turistică România Pitorească a luat fiinţă în Bucureşti la 21 mai 1930. A
construit cabana Ciucaş, a tipărit un an revista România Pitorească şi apoi
Buletinul România Pitorească. Clubul Alpin Român s-a construit la 18
martie 1934. A construit Căminul Alpin – Buşteni, un refugiu la intrarea în
Valea Coştilei şi şi-a cumpărat un sediu în Bucureşti. A tipărit Buletinul
Alpin şi apoi Buletinul Clubului Alpin Român. A practicat alpinismul şi
căţărarea, înfiinţând în 1938 prima şcoală de căţărare modernă în România,
fiind organizat pe trei secţii. Asociaţia Piatra Craiului a fost creaţia
unui pensionar militar. A închiriat de la călugări cabanele „Decebal” şi
„Bucegi”, din apropierea peşterii Ialomiţei. Activitatea acestor asociaţii a fost în general alpinismul. Ele au fondat
în 1934 Federaţia Societăţilor de Turism şi Alpinism, iar din februarie 1936,
data înfiinţării O.N.T. (Oficiul Naţional de Turism), în parte au fost
patronate şi de acesta. În cadrul O.N.T. au existat Birouri județene și
Birou național de turism pentru tineret (B.T.T.).
Insigna - A.S. Adesgo (Asociația sportivă)
Insigna de mai sus a fost bătută la comanda
Asociației sportive de pe lângă fabrica Adesgo din București. Adesgo,
denumire actuală Diamond by Adesgo, este cel mai mare producător de dresuri de
damă din România, cu o capacitate de producție de peste un million de perechi
pe lună, adaptându-se la cele mai variate cerințe din domeniul producției de
dresuri și peste 600000 articole de lenjerie. Diamond by Adesgo este un
brand special creat pentru a satisface cele mai exigente gusturi ale clientelor
de toate vârstele. Diamond oferă o gamă completă de dresuri create pentru
fiecare moment al zilei și fiecare ocazie din viața unei femei, precum și o
gamă de lenjerie ce fascinează prin alăturarea de texturi unice cu modele
captivante. Și nu în ultimul rând, Diamond oferă femeilor ceea ce vânează în
permanență – combinația unică de frumusețe și calitate.
Insigna - C.S.S. Triumf București (Clubul sportiv școlar)
Clubul Sportiv Școlar “Triumf” București, este o instituție publică aflată în subordinea Ministerului
Tineretului și Sportului și funcționează în baza avizului de
constituire/autorizație de funcționare nr 40 din 19.10.2001. Adresa de
corespondență a clubului este Strada Primo Nebiolo, nr. 2, Sector 1, în
București. Activitatea acestuia este profilată pe selecția, identificarea, pregătirea
și instruirea copiilor și juniorilor, cu scopul creșterii performanței
sportive, atât la nivel intern cât și international, conform principiilor
statutare prin Strategia Națională pentru Sport 2016-2032, referitoare la
cluburile sportive aflate în subordinea MTS. Clubul este organizat în prezent în
15 secții sportive, astfel: atletism, canotaj, gimnastică artistică, gimnastică
aerobică, gimnastică ritmică, înot, kaiac-canoe, hochei pe gheață, patinaj
artistic, polo, rugby, sărituri în apă, scrimă, tir (glont), tir (talere). Activitatea
sportivă se desfașoară pe bazele sportive din capitală, cu excepția secției de
tir glonț, care își desfășoara activitatea în poligonul din incinta clubului. Clubul
Sportiv Școlar Triumf București își desfășoară activitatea în baza următoarelor
surse financiare:
- venituri din activitățile proprii realizate în condițiile legii;
- subvenții de la bugetul de stat;
- donații și sponsorizări;
- venituri obținute din valorificarea bunurilor aflate în patrimoniul clubului;
- sume rămase ca excedent la sfârșitul anului după regularizarea sumelor primite de la bugetul din care sunt finanțate;
- alte venituri în condițiile legii.
Jeton - 5 lei - Berăria Luther - La doi căpitani
Jetoanele
sunt piese din metal sau alte materiale nemetalice, asemănătoare ca formă şi ca
dimensiune monedelor și sunt folosite pentru declanșarea unui automat de
muzică, pentru procurarea unor băuturi sau mici obiecte, ori pentru acces
într-o anume incintă, etc. Pe unele jetoane este înscrisă chiar şi o valoare,
sau numele unei firme, magazin, localitate, etc. În cazuri deosebite jetoanele
sunt folosite şi ca număr de ordine. În mod cu totul special ele au fost
precursoarele monedelor metalice, fiind folosite pentru efectuarea unor plăţi
pe plan local şi uneori ele reprezintau o sumă încasată de membrii unor
consilii de administraţie ale unor societăţi, pentru participarea la ședinţe,
şi care, ulterior, erau schimbate la casierii în monedă adevărată.
Berăria bucureșteană Luther este situată pe strada Franceză colț cu strada Căldărari
(în stânga), spre intersecția cu strada Șelari.
Clădirea în care a fost berăria există și acum. Ea a fost reparată, supraînalțată și transformată în hotel (Hotelul Europa Royal).
Clădirea în care a fost berăria există și acum. Ea a fost reparată, supraînalțată și transformată în hotel (Hotelul Europa Royal).
Camera notarilor publici 1995 - 2001
Camera Notarilor
Publici din București este situată pe
Strada str. Grădina Icoanei, la nr.21. Edificiul în care este găzduită
instituția este o casă subsol-parter, construită în anii 1936-1940, în care a
funcţionat din 1945 Notariatul sectorului 2, iar din 1993 Camera Notarilor
Publici. Noțiunile
de „notar” și „act notarial” sunt atestate pe teritoriul actual al României la
doar câteva decenii după spațiul italian, unde dezvoltarea economică și
călătoriile de afaceri au impus apariția notariatului în Evul Mediu. Astfel,
încă din secolului al XII-lea, în cancelaria voievozilor Transilvaniei
funcționau notari, însărcinați cu redactarea actelor oficiale, inclusiv a celor
cu specific notarial, sub influența notarilor italieni din suita legaților
papali. Un secol mai târziu, la sfârșitul secolului al XIII-lea și mai ales la
mijlocul veacului următor, coloniile genoveze de la Gurile Dunării cunosc și o
intensă activitate notarială. Cu toate că în Țara Românească și Moldova în
epoca medievală n-au existat instituții speciale de notariat, sunt atestate
documentar activități numeroase de întocmire și de legalizare a multiple acte
juridice, în conformitate cu modalitățile practicii instituțiilor notariale bizantine.
Astfel, chiar prima atestare documentară a Bucureștiului o reprezintă un act de
vânzare imobiliară întărit de Voievodul Vlad Țepeș, la 20 Septembrie 1459, în
Cetatea București. În Evul Mediu românesc, întocmirea actelor de către
logofeți, girul acestora prin semnătură și sigiliu, dar și înregistrarea
actelor de dispoziție în registrele județului, au premers ceea ce astăzi spunem
despre nevoia actului autentic (ad validitatem sau ad probationem) sub
competența și autoritatea notarului public. Pentru viitoarea instituție
notarială, un rol deosebit de important l-au avut Regulamentele organice din
1831. Preluând o parte din Codurile anterioare (Calimah, Caragea),
Regulamentele aduc noutatea sistematizării legilor, a instituțiilor juridice, a
unor noi reguli, terminologii și proceduri de inspirație franceză. Sunt
reglementate distinct și explicit, procedurile necontencioase, ceea ce va
determina, în viitor, competențe pe lângă instanțe a unor judecători cu
activitate notarială. Merită subliniată specializarea care începe să se producă
cu privire la redactarea actelor, la înregistrare lor, ceea ce va conduce de la
logofăt la judecător și în cele din urmă la notar. Spiritul dreptului latin
este implementat tot mai mult în toată procedura necontencioasă, prin
obligativitatea actului scris în materia convențiilor și a dezvoltării
sistemului registrelor publice, conduse de logofeții de pe lângă instanțele
judecătorești, spus altfel, funcționari cu activități notariale (viitoarele
secții ale judecătoriilor cu această competență). Adoptarea Codului civil român
(1865), cu însemnate influențe ale Codului lui Napoleon I, constituie
modernitatea consacrată și recunoscută a legislației românești. Un prim pas pe
calea modernizării activității notariale după apariția Codului l-a constituit
adoptarea la sfârșitul anului 1886 a unui act normativ de o deosebită
însemnătate – Legea autentificării actelor. Actul politic de excepțională
importanță al Marii Uniri realizat în 1918 a declanșat un proces de unificare
reală a tuturor provinciilor istorice românești într-un stat național unitar
care s-a prelungit, în unele cazuri, până în apropierea celui de-al doilea
război mondial și care a atras cu sine și instituția notariatului public. Legea
și organizarea notarială din Transilvania, Banat și Bucovina, a fost nu doar
recunoscută, ca urmare evenimentului de la 1 Decembrie 1918, a formării
Statului național unitar român, dar au existat și încercări de extindere a
acestui sistem, nefinalizate ca urmare a evenimentelor care au precedat cel de
al doilea război mondial. O legislație notarială cu valabilitate pe întregul
teritoriu românesc s-a vădit anevoios de aplicat, pe de o parte din cauza
cutumelor multiseculare, pe de alta din pricina actelor cu caracter atât de
diferit redactate în Vechiul Regat, Transilvania și Banat sau Basarabia –
fiecare din aceste provincii suferind, din punct de vedere juridic, influența
franceză, germană și respectiv rusească. „Revista notarilor publici” din Oradea
dezbătea, la 1929, această situație contradictorie: într-o țară unită,
instituția notarială funcționa diferit. O armonizare a practicilor notariale
din Vechiul Regat cu cele din Transilvania, Banat și Bucovina deși anevoioasă,
era inevitabilă. După inițiativele Uniunii Generale a Notarilor Publici din
România, în anii `930, în vederea extinderii și a unificării sistematice a
activității notariale, unificarea legislației în domeniu s-a finalizat prin
adoptarea la 3 iulie 1944 a Legii nr. 358 privind autentificarea actelor și
legalizarea copiilor de pe înscrisuri. Prin acest act normativ s-au unificat
dispozițiile din diferite acte normative privitoare la activitatea notarială,
s-a îmbunătățit procedura de autentificare și de învestire cu titlu executoriu
a înscrisurilor. Speranțele, cât mai ales beneficiul social real al extinderii
acestui mod de organizare a activității notariale, în mod unic, în toată
România, au fost spulberate de consecințele celui de al doilea război mondial.
Întreg sistemul instituțional al statului a urmat, după cum se cunoaște,
modelul sovietic. Decretul nr. 79 din 30 martie 1950 pentru organizarea
Notariatului de Stat punea bazele unui ansamblu de instituții de stat,
răspândite pe întreg cuprinsul țării, destinate să întocmească și să ateste
înscrisurile (actele) de natură civilă, în scopul de a le conferi autenticitate
legală, precum și de a certifica faptele incontestabile care au o semnificație
juridică. Scopul noii instituții era, în esență, identic cu acela definit de
orice lege notarială: constatarea raporturilor juridice nelitigioase,
facilitarea exercitării drepturilor și apărarea intereselor legitime ale
titularilor acestora, în respectul legii. Conform Decretului nr. 79/1950,
Notariatul de Stat era un corp cu o organizare proprie, activitatea sa fiind
pusă direct sub îndrumarea și controlul Ministerului Justiției, sistematizat pe
birouri regionale, orășenești și raionale, corespunzătoare regiunilor, orașelor
de subordonare republicană și de subordonare regională, precum și raioanelor.
Birourile de notariat de stat urmau să se înființeze prin decizia ministrului
justiției iar, după necesitate, se puteau crea Birouri de Notariat de Stat și
în celelalte comune, în care se afla sedii principale sau secundare de
judecătorii populare. Prin Decizia Ministerului Justiției nr. 1826 din 12 iulie
1950 privind înființarea Birourilor de Notariat de stat în București și în
județul Ilfov, își deschideau ușile, începând cu data de 15 iulie 1950, cele 5
Birouri de Notariat de Stat ale Capitalei și județului Ilfov, cu sediul în
București. În primii ani de funcționare, atribuțiile Notariatului de Stat erau
restrânse la autentificarea înscrisurilor, legalizarea de acte și trimiterea în
posesie a moștenitorilor. Redactarea și autentificarea înscrisurilor,
eliberarea copiilor legalizate, legalizarea semnăturilor și actelor de protest
ale cambiilor, cecurilor și altor titluri la ordin erau considerate acte de
notariat și se întocmeau conform dispozițiilor legii pentru autentificarea și
legalizarea înscrisurilor, legii asupra cambiei și biletului de ordin. Legiuitorul
a acordat treptat, prin acte normative speciale, fiecare destinat tratării unei
singure proceduri notariale, noi competențe Notariatului de Stat, conform
Decretului nr. 387/1952 pentru urmărirea unor datorii pe cale notarială și
Decretului nr.40/1953 privind procedura succesorală notarială. Marea Adunare
Națională a adoptat apoi Decretul nr.377 din 20 octombrie 1960 pentru
organizarea și funcționarea Notariatului de Stat, după ce, în prealabil,
Consiliul de Miniștri aprobase, prin Hotărârea nr.1518 din 14 octombrie 1960,
Normele privind organizarea și funcționarea Notariatului de Stat, urmărirea
disciplinară a notarilor de stat și efectuarea actelor notariale. Prin Decretul
nr. 377/1960 se abrogau Decretul-lege nr. 358 din 3 iulie 1944 pentru
autentificarea și legalizarea înscrisurilor, pentru investirea cu data certă și
legalizarea copiilor de pe înscrisuri, precum și Decretul nr. 79 din 31 martie
1950 pentru organizarea Notariatului de Stat. În conformitate cu noile
dispoziții, actele notariale se îndeplineau de organele notariale prin notari
de stat, iar în cazurile prevăzute de lege, de alte organe cărora li se oferea
în competență îndeplinirea acestor acte: comitetele executive ale sfaturilor
populare comunale sau orășenești din localitățile unde nu funcționau notariate
de stat, respectiv, reprezentanțele diplomatice și oficiile consulare
românești. În urma modificărilor administrative din 1968, 1979 și 1981, numărul
notariatelor de stat urmează reorganizarea judiciară, ajungând la 140 de
unități notariale în care erau angajați în anul 1989, 277 de notari de stat.
Fiecare notariat era astfel încadrat cu numărul necesar de notari și notari
stagiari, precum și cu personalul auxiliar necesar format din: secretar șef,
secretar, arhivar, conducător de carte funciară, șef al serviciului traduceri
și traducători; personal tehnico-administrativ: contabil șef, contabil,
statistician, șef serviciu administrativ, funcționar principal, dactilograf și
muncitor calificat; personal de serviciu: paznici și aprozi. Notariatele
de Stat au continuat să funcționeze în primii ani după Revoluția din 1989,
apărând ca stringentă reforma majoră a instituției, în acord cu noile realități
economice și sociale. După dezbateri parlamentare intense, în luna martie 1995
a fost adoptată Legea nr.36/1995, Legea notarilor publici și a activității
notariale, publicată în Monitorul Oficial din 12 mai 1995, iar prin Ordinul
Ministrului Justiției nr.710/C/05.07.1995 a fost aprobat Regulamentul de punere
în aplicare a Legii nr.36/1995, fiind definitivat cadrul legal de organizare a
Notariatului Public, care s-a reîntors la forma originară de organizare, ca
profesie liberală. A urmat, la 17 noiembrie 1995, trecerea de la notariatele de
stat la actualele birouri ale notarilor publici …
Notarul este un liber
profesionist care îndeplinește acte de autoritate publică. Numirea în funcție a
notarului public, suspendarea și încetarea acestei calități atestă caracterul
dublu al poziției notarului care este titular al unui serviciu de interes
public și, totodată, un liber profesionist, membru al unei organizații
profesionale. Potrivit dispozițiilor Legii notarilor publici și a activității
notariale, nr.36/1995, notarul public este numit de ministrul justiției, la
propunerea Consiliului Uniunii Naționale a Notarilor Publici. În mod simetric,
suspendarea din funcție se dispune de ministrul justiției, la solicitarea
Consiliului Uniunii Naționale a Notarilor Publici, iar încetarea calității de
notar public se constată sau se dispune, după caz, de ministrul justiției.
Activitatea notarului public se bazează pe încrederea solicitanților, care se
obține dacă notarul public este un consilier convingător și un confident
discret al părților, capabil să le explice reglementările legale și să transpună
voința lor în termeni juridici. Funcția de notar public este autonomă ceea ce
împiedică orice ingerință în întocmirea actelor notariale și în îndeplinirea
procedurilor prevăzute de lege în competența acestuia. Principiul stabilității
în funcție este menit să garanteze echitatea și imparțialitatea în decizie a
notarilor publici, într-un cuvânt, independenta acestora. Notarul public își
exercita atribuțiile ce îi sunt oferite prin lege în temeiul statutului
funcției sale și nu în baza unui contract de muncă, presupunând un raport de
subordonare. În situația în care i se solicita îndeplinirea unui act care
încalcă dispozițiile legale, notarul are la îndemână, ca instrument, încheierea
de respingere motivată, care poate fi atacată de partea interesată în fața instanței
judecătorești. Caracterul necontencios al activității notariale separa esențial
activitatea desfășurată de notarii publici de activitatea instanțelor
judecătorești. Activitatea necontencioasă desfășurată de
notarul public cu competență și imparțialitate evita declanșarea litigiilor și
urmărește armonizarea intereselor părților.
Cu
referire la insigna de mai sus nu am reușit în niciun fel
să mă edific. CTSM pare a fi o
structură apropiată armatei, ca dovadă în acest sens este simbolul grafic
central (roata dințată și compasul) care seamă cu semnul de armă al inginerilor
militari și topografilor. Dacă cititorii au și alte păreri îi rog să consemneze
la rubrica “comentarii”. Iată că un cititor mi-a sugerat ideea că este vorba
despre Centrul tehnico-științific militar.
Această
structură s-a ocupat în regimul comunist de cercetarea și dezvoltarea
tehnico-științifică în armata noastră. Procesul de reorganizare şi transformare
a Armatei Române, început după anul 1989, a afectat şi cercetarea militară. Astfel,
o serie de instituţii şi structuri de cercetare ştiinţifică cu prestigiu şi
tradiţie din cadrul Ministerului Apărării Naționale au fost înglobate în ceea
ce, în baza ordinului minsitrului apărării nr. M 1 din 07.01.1998, a devenit
Agenţia de Cercetare pentru Tehnică
şi Tehnologii Militare (ACTTM).
ACTTM a înglobat astfel în compunerea sa „Institutului de
Cercetare – Dezvoltare al Armatei” – Bucureşti, „Centrului de Cercetări
Ştiinţifice pentru Marina Militară”, „Centrului de studii şi cercetări pentru
electronică şi informatică” şi „Colectivul de Cercetări Ştiinţifice” din
Academia Tehnică Militară – Bucureşti, Atelierul de Cercetare Ştiinţifică şi
Proiectare Tehnică de Geniu şi Căi Ferate, funcţiile de cercetători din
Institutul de Proiectare-Producţie în Domeniul Topogeodeziei Militare, unităţi
de cercetare ştiinţifică bugetare, aflate în subordinea Ministerului Apărării
Naţionale. ACTTM asigură
competenţa ştiinţifică şi tehnologică a MApN, desfăşurând o gamă complexă de
activităţi specifice, cu caracter unic, solicitate de beneficiari din cadrul
Ministerului Apărării Naţionale, între care, cu prioritate, sunt abordate spre
rezolvare solicitările Statului Major General şi cele ale Categoriilor de Forţe
ale Armatei. Conducerea ACTTM pune în
practică principiile de control managerial din Ministerul Apărării Naţionale,
pentru achiziţia sau conceperea şi dezvoltarea unor echipamente moderne, bazate
pe tehnici şi tehnologii care să corespundă cerinţelor de operaţionalizare şi
de interoperabilitate ale structurilor de forţe din Armata României şi să
contribuie la îndeplinirea misiunilor de luptă ale Forţelor Armate.
Municipiul București este
capitala României, reședința județului Ilfov și, în același timp, cel mai
populat oraș al țării, centru industrial și comercial al țării. Populația
de 1944367 de locuitori (estimat 1 ianuarie 2009) face ca Bucureștiul să fie al
zecelea oraș ca populație din Uniunea Europeană. În fapt, însă,
Bucureștiul adună zilnic peste trei milioane de oameni, iar specialiștii prognozează
că, în următorii cinci ani, totalul va depăși patru milioane. Prima
mențiune a localității apare în anul 1459. În anul 1862 devine
capitala României. De atunci suferă schimbări continue, fiind centrul scenei
artistice, culturale și mas-media. Între cele două războaie mondiale,
arhitectura elegantă și elita bucureșteană i-au adus porecla „Micul Paris”. În
prezent, capitala are același nivel administrativ ca și un județ și este
împărțită în șase sectoare. Deasupra am postat drapelul, stemele interbelică,
comunistă și actuală ale orașului precum și câteva locuri frumoase ale
Bucureștiului de acum sau altădată și chiar unele trimiteri poștale ilustrate.
Palatul Cotroceni
Universitatea
Facultățile de drept și filozofie
Ministerul de finanțe
Palatul Cotroceni
Universitatea
Facultățile de drept și filozofie
Ministerul de finanțe
Ministerul domeniilor
Biserica Zlătari
Moscheea din Parcul Carol I
Parcul Carol I și Muzeul militar național
Muzeul de istorie naturală "Grigore Antipa"
Biserica Sfântul Spiridon
Arcul de Triumf
Mitropolia
Muzeul Geologic
Stadionul ONEF (Republicii)
Muzeul de Externe
Academia militară și Monumentul eroilor
Sediul PNȚ și Bulevardul Carol I
Lacul Herăstrău și Casa Scânteii
Muzeul Minovici
Hotelul Intercontinental
Palatul CEC (exterior și interior)
Gara de nord
Parcul Cișmigiu
Piața Seantului
Palatul Poștal
Grand Hotel
Vederi
Academia de Comerț și Cafe High Life
Ateneul Român și Strada Franklin
Biserica Bucur
Biserica Colței
Expoziția generală română 1906 - Pavilionul Furnica
Expoziția generală română 1906 - Pavilionul Mașini Agricole
Biserica Sfântul Gheorghe
Biserica Stavropoleus
Banca Națională a României
Bulevardul Elisabeta
Facultatea de medicină
Spitalul brâncovenesc
_________ooOoo_________
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu