marți, 29 mai 2012

LAGE - GERMANIA



***

DOUĂ EPIGRAME SOCIALE
DIN CREAŢIA LUI
 
ŞTEFAN CORNEL RODEAN
  

AJUTOR RECIPROC     

Tătic model, cum altul nu-i,
Vecinul creşte-al meu băiat,
Iar eu, profund îndatorat,
Am grijă... de nevasta lui.


OPTIMISMUL PENSIONARULUI MILITAR
  
Eu, când ascult fanfara militară,
Interpretând cu gingăşie rară
Un marş funebru, mă gândesc la mine
Şi-mi spun că viitorul... sună bine!



CASA REGALĂ A ROMÂNIEI 
ŞI CARTEA POŞTALĂ
  O documentare privind Cartea poştală, în general, şi Istoria Casei Regale a României, în mod special, găseşti în articolul LUMEA BANCNOTELOR LUMII - 79  


 Regele Carol I al României - 1903

 Regele Carol I asistând la manevrele militare de la Otopeni - 1895

Regina Elisabeta - 1906

Familia regală - felicitare de anul nou - 1914

_________xxXxx_________

Andorra - Acţiune nominatovă - Societate anonimă - Forţele hidroelectrice ale Andorrei- 200 pesetas aur 1920

Câteva ornamente decorative marginale de pe acţiuni germane 

con_dorul@yahoo.com

Niciun comentariu: