luni, 28 mai 2012

FEMEIA LUMII PE BANCNOTE


 Studiind bancnotele lumii, atenţia mi-a fost imediat atrasă de diversitatea chipurilor feminine postate pe acestea. Am constatat că chipurile au trăsături specifice proprii care dau farmec şi personalitate fiecarei ţări careia aparţine bancnota. Am zâmbit, m-am bucurat şi am înţeles că monetăriile statelor au ales cu atenţie, pricepere şi după mult studiu chipurile feminine, şi nu numai, care reprezintă cât mai bine specificul naţional. Dragă vizitatorule, îţi las şi ţie bucuria de a privi, studia şi compara şi, de ce nu, chiar de a face un clasament al celor mai drăguţe chipuri. Aştept părerea ta aici: con_dorul@yahoo.com 


***

DOUĂ PILULE DE UMOR


-    Care este diferenţa între unul care cade de la etajul 9 şi altul de la etajul 1?
-    Ăla care cade de la etajul 9 face: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............Buf!, ăla care cade de la etajul 1 întâi face Buf! şi apoi Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..................


-     Domnule doctor, am avut un coşmar toata noaptea: se făcea că trăgeam de o uşa pe care scria ceva.
-     Şi ce scria, ce scria ?
-     Împinge !


CASA REGALĂ A ROMÂNIEI 
ŞI CARTEA POŞTALĂ
  O documentare privind Cartea poştală, în general, şi Istoria Casei Regale a României, în mod special, găseşti în articolul LUMEA BANCNOTELOR LUMII - 79  

Regele Carol I al României - 1906

 Regina Elisabeta a României - 1906

Jubileul de 40 de ani de domnie ai Regelui Carol I - 1866 - 1906

40 de ani de domnie glorioasă a Regelui Carol I - 1866 - 1906

__________xxXxx___________

Africa occidentală franceză - Acţiune - Compania de transporturi maritime a Africii occidentale franceze - 500 franci 1927 

Câteva ornamente decorative marginale de pe acţiuni germane 

con_dorul@yahoo.com

Niciun comentariu: