duminică, 5 octombrie 2008

REVELATIE

E dumineca, toamna si urat.
Afara ploua consistent si e frig.
Bate un vant taios.
Strazile sunt pline de apa, astfel ca masinile care trec in goana stropesc si in stanga si in dreapta, numai pieton sa nu fii pe aceasta vreme.
Imi strang si mai mult haina pe mine, umbrela nu imi mai este de folos deoarece a fost data peste cap de vant, alerg sa intru in gangul blocului si apoi rasuflu usurat.
Inca putin si sunt acasa desi....
“Caloriferul meu, divinul
Prin care aburul nu trece
Are un aer eminescian
….NEMURITOR SI RECE” spune, intr-o epigramă, scriitorul buzoian Viorel Frincu.Lumina calda a neoanelor, urarea de bun venit a sotiei (aici in poza) si ospitalitatea calduroasa a batranului meu fotoliu ma fac sa ma simt ACASA.







Fac un scurt zapping pe tv, ma plictisesc, iau doua trei inghitituri din licoarea mea bahica si cad in visare. Imi vin in gand niste versuri frumoase:

“Alint, alunec, amurgesc,
Binecuvânt, botez, bolesc,
Caut, colind, cunosc, culeg,
Doresc, dispar, devin, descânt,
Exist, exprim, exist, exult,
Fărâmiţez, formez, foşnesc,
Greşesc, grăbesc, gândesc, greşesc,
Hoţesc, hrănesc, hotărnicesc,
Iert, ispăşesc, ivesc, inund,
Împac, împart, înalţ, îngrop,
Jindui, jertfesc, jelesc, jur, joc,
Licăr, leg, laud, las, lovesc,
Mir, mângâi, mut, mărturisesc,
Ofer, omit, oficiez,
Păzesc, particip, pierd, păstrez,
Rămân, repet, rodesc, răspund,
Sacrific, sângerez, semnez,
Şterg, şovăi, şerpuiesc, şoptesc,
Triumf, trec, trai, tămăduiesc,
Ţes, ţărmuresc, ţip, ţintesc,
Uit, umplu, umilesc, urmez,
Vindec, visez, vizualizez,
Zoresc, zbor, zbucium, zămislesc.”

Sunt versurile cunoscutei poete buzoiene Passionaria Stoicescu.

CE BINE ESTE CA TRAIESC!









Am postat aici bancnota de 10 000 de kwanzas noi din Angola anului 1995 (avers si revers). Pe ea sunt reprezentati oamenii politici angolezi Jose Manuel do Santos si Antonio Agostino Neto.

Pe maine!

Niciun comentariu: